NaDexZz's Site

Science without religion is LAME,, Religion without science is BLIND,,

Semula kau ku anggap pelita dalam hidupku
Semula kau ku anggap mata air bersama hatiku
Kau basuh kegundahanku dengan gelak tawa ceriamu
Kau siram kegelisahanku dengan cerita manismu

Selalu kurasakan senangnya hati denganmu
Selalu kuharapkan saat-saat kehadiranmu
Kau basuh keresahanku dengan kisah-kisah indahmu
Kau siram kedukaanku dengan semua dustamu

Serasa terjaga
Dalam mimpi setelah aku sadari
Engkau berlabuh
Hanya dikala suka tiada kala ku duka

Itukah persahabatan

Serasa terjaga
Dalam mimpi setelah aku sadari
Engkau berlabuh
Hanya dikala suka tiada kala ku duka

Itukah persahabatan

Yang engkau tawarkan
Tak pernah nyata tak terbalaskan
Oh betapa kecewaku padamu
Betapa kecewa sahabatku

Wahai Illahi Rabbi
Berilah aku ketajaman mata hati
Sahabat sejati

Kumencari sahabat sejati

0 komentar:

Posting Komentar

About this blog

Welcome to my blog?!!!

Visitors

Diberdayakan oleh Blogger.

About Me

Foto saya
Surakarta, Jawa Tengah, Indonesia
Saya hanyalah manusia biasa yang tak luput dari khilaf dan salah,,,

Time is Sword

Sing With Me

Pengikut

Entri Populer



Tuna Fish

Buku Tamu

Supported by Sasuke Blog